Rett før Koronaen slo til, var vi på besøk hos noen eritreiske venner, og fikk lære å lage litt eritreisk mat. Helt siden den gang har jeg tenkt på å lage noen av oppskriftene selv og legge dem ut på bloggen. Men det ble liksom aldri. I morgen er det den Eritreiske nasjonaldagen / frigjøringsdagen,…
