I år har jeg byttet ut fastelavnsbollene med vannbakkels – og tro du meg –de ble skikkelig luftige og gode. Jeg fylte dem med bringebærsyltetøy, vaniljekrem og litt pisket krem. Anbefales!
Tag: kremkake
Prinsessekake
På søndag er det morsdag, og jeg ønsker meg Prinsessekake til kaffen! Det er en tradisjon i vår familie med kake til kaffen på morsdagen. Ja, strengt tatt ikke bare på morsdagen men alle dager som er litt spesielle. I år blir morsdagen litt trist siden “Lillepia” vår er i Australia. Vi får ta det…
